VEELGESTELDE VRAGEN

RETOURNEREN

Hiervoor verwijzen we naar onze verzending en retourneren pagina.

De retouren worden binnen maximaal twee weken na ontvangst verwerkt, maar vaak gebeurt dit al veel sneller!

De retourkosten zijn voor de klant. Een retourlabel mag bij het dichtstbijzijnde pakketpunt gekocht worden, het maakt niet uit of dit bij een postNL, DHL, DPD, etc. is.

Het is mogelijk om te retourneren vanuit buiten de EU. Echter moeten er inklaringskosten betaald worden. Deze kosten zijn voor rekening van de klant. De kosten variëren tussen de twintig en zestig euro. Hierdoor is het niet mogelijk om artikelen te ruilen.

Ja, het is mogelijk om dit in eenzelfde pakket te retourneren. Hier moeten dan wel beide pakbonnen in zitten zodat we beide retouren kunnen verwerken.

LEVERING

Als je het pakket niet op tijd ophaalt, wordt het aan ons geretourneerd en brengen we opnieuw verzendkosten in rekening. We vragen je daarom je pakket op te halen.

Het spijt ons dat je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice via info@sparkleanddream.nl en stuur een foto van wat je hebt ontvangen en een foto van de pakbon. We zullen je zo goed mogelijk te hulp staan.

Nee, het is helaas niet mogelijk om een bestelling via expreslevering te versturen.

Het adres kan aangepast worden tot de bestelling is ingepakt. Neem zo snel mogelijk contact met ons op, dan kijken we of het nog mogelijk is om het adres aan te passen.

SALE

Het is mogelijk om een turnpakje uit de sale te retourneren. Het geld wordt dan niet teruggestort, maar je krijgt in plaats daarvan een cadeaubon met daarop het bestede bedrag. Het is ook mogelijk om het turnpakje te ruilen naar een andere maat.

Turnpakjes die in de sale zijn, komen niet terug in de collectie. Wel raden we aan om je mailadres achter te laten bij het uitverkochte turnpakje. Het kan namelijk dat dit turnpakje geretourneerd wordt door iemand anders, waardoor we er toch nog eentje terug op voorraad krijgen.

CLUBS

Ja dit is mogelijk, deze kunnen via de website besteld worden.

Dit is mogelijk vanaf 25 stuks. Onder de 25 stuks hebben jullie keuze uit de collectiepakjes van de website.

Voor clubs is het mogelijk om deze turnpakjes na te bestellen. De prijs wordt dan weer de originele prijs en de levertijd is ongeveer 12 weken.

Er is geen speciale kortingscode voor clubs die uit de collectie bestellen.

Voor het passen kun je het turnpakje wat aangeraden wordt door jullie contactpersoon bestellen via de website en daarna retourneren. Als dit ook het turnpakje is waar jullie interesse in hebben, kunnen jullie het houden en later aanvullen met een nabestelling.

Er zit bij ons geen limiet aan hoe lang je een gepersonaliseerd turnpak kan nabestellen. Dit hangt er vanaf hoe lang jullie het turnpak willen houden als clubpak.

OVERIGE VRAGEN

Helaas is het niet mogelijk om de korting achteraf nog te verrekenen.

Binnen 2-3 werkdagen worden alle mails beantwoord. LET OP: Stuur altijd je ordernummer mee, zonder het ordernummer kunnen wij de bestelling niet opzoeken. Wil je graag nóg sneller antwoord? Dan zijn wij ook bereikbaar via 06 – 40 77 14 02. Op dinsdag, zaterdag en zondag is de klantenservice gesloten.

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur.

Het is niet nodig om een afspraak te maken (dit is wél nodig wanneer je als club langs wil komen). We zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur.

Helaas weten wij nooit precies wanneer wij weer nieuwe voorraad ontvangen. We raden aan om je mailadres achter te laten bij het uitverkochte turnpakje. Wanneer deze dan terug op voorraad komt, krijg je direct een mail!

Normaal gesproken zijn we niet geopend in weekenden. We plannen daarom een aantal open weekenden per jaar in. Als je in een open weekend graag langs wil komen, kun je bij ons een tijdslot reserveren waarin je turnpakjes kunt komen passen.

Alles wordt zo snel mogelijk ingepakt. Daardoor is het niet mogelijk om de order te annuleren.

Op dit moment is het niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen in een reeds afgeronde bestelling. Als het mis is gegaan, vragen we je de gewenste artikelen te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.